Engagera dig

En förening är ingenting utan sina engagerade medlemmar. Vill du bidra till föreningens arbete? Läs gärna igenom våra annonser nedan och hör av dig!

Att vara sjuk och engagerad

Det finns en stor förståelse för att man har bättre och sämre perioder och att man inte kan prestera som när man var frisk, men trots allt har vi lyckats åstadkomma en hel del tillsammans! Vi tror på ett öppet och prestigelöst klimat där vi visar förståelse för varandras sjukdom, samtidigt som vi är tydliga med vad vi orkar eller inte orkar. Vi arbetar ofta i projektgrupper och kör man fast finns det alltid någon att bolla med.

Eftersom vi är en helt digital förening behöver du ha grundläggande tekniska kunskaper och kunna sätta dig in i de program vi arbetar i.

Du behöver inte vara publik med ditt engagemang.

Alla engagemang är ideella.

Våra planer för året

För att du lättare ska kunna ta ställning till om engagemang i föreningen är någonting för dig så länkar vi vår verksamhetsplan här:

Verksamhetsplan

Egna idéer?

Det är alltid välkommet att komma med egna idéer och förslag på vad du vill göra!